PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=34007}

Jądro Ziemi

The Core
5,7 29 252
oceny
5,7 10 1 29252
5,1 7
ocen krytyków
Jądro Ziemi
powrót do forum filmu Jądro Ziemi

Właśnie oglądam ten film z 2003 roku. Widziałam na forum wiele miażdżących komentarzy o tym filmie. Ok, nie znam się na fizyce, ale... Ludzie! To tylko film! I z mojego punktu widzenia jest dobry. Dlatego mam propozycję. Zamiast tracić czas na biadolenie, spróbujcie sami uratować Ziemię. Wyobraźcie sobie, coś takiego. Maj 2012 roku. Zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Ptaki spadają na ziemię, samoloty też, pojawiają się tornada i błyskawice. Ziemia się zatrzymuje. Od końca świata dzielą tylko cztery tygodnie. i tu zadanie dla Was, moi drodzy "uczeni" - musicie uratować Świat. Czyli... Poruszyć na nowo jądro Ziemi. Czekam na propozycje. Koniec narzekania. Czas na działanie. Wykażcie się. Macie szerokie pole do popisu. Pokażcie twórcom w/w filmu, jak to się robi.

ocenił(a) film na 3
xena_4

samoloty i ptaki spadają już od dwóch lat...

ocenił(a) film na 5
jedrekjanek

Zacznijmy od tego, ze samoloty zawsze spadały i spadać będą, chyba, że ludzie wymyśla za ileś tam set lat jakąs wypasioną technologie niepsująca się... a co do ptaków to prawda, o rybach już nie wspomne a słyszałes może o zapadliskach w ziemi??

ocenił(a) film na 4
jedrekjanek

To wiadomo, ale ja wciąż czekam na propozycję ratowania planety. W końcu dałam okazję do wykazania się. I coś nie widzę tutaj pomysłów, bo jednak łatwiej krytykować, niż samemu myśleć. Standard :D

ocenił(a) film na 3
xena_4

to proste, wszyscy zaczynamy biec na wschód na trzycztery :)

ocenił(a) film na 4
jedrekjanek

hahahaha... A coś bardziej konkretnego? Gdzie się podziały te nasze umysły, co tak chętnie popisywały się znajomością fizyki? Coś nagle zabrakło chętnych do ratowania świata....

xena_4